اقامه نمازجمعه در شهرستان خاتم لغو شد
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 165066 | تاریخ انتشار : 12 Farvardin 1400 - 20:57 | 5461 بازدید
مسوول رسانه و اطلاع‌رسانی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: با توجه به شرایط قرمز خاتم از لحاظ شیوع کرونا برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در بین مردم نمازجمعه فردا ( ۱۳ فروردین ) این شهرستان در شهرهای هرات و مروست برای دومین هفته متوالی لغو شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از‌ ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از لحاظ شیوع کرونا شهرهای کشور را به رنگ های آبی(کم خطر)،زرد (خطر متوسط) ،نارنجی( پرخطر) و قرمز( خیلی پرخطر ) تقسیم کرد ، استان یزد ۱۰ شهرستان دارد که به جز خاتم هرچند بقیه مناطق به رنگ های آبی و زرد است، ولی در آستانه شیوع موج چهارم کرونا قرار دارد.  

حجت‌الاسلام عباس حمیدی‌فر افزود: این آیین با همکاری مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۹ شهرستان دیگر از جمله یزد، اشکذر، میبد، اردکان، مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و تفت اقامه می‌شود. 

وی ادامه داد: همراهی عموم مردم مومن و انقلابی به خصوص نمازگزاران جمعه با مسوولان امر نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان دارد.

این مسوول با تشکر از همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از کرونا تصریح کرد: چگونگی برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در هفته‌های آینده بر اساس شرایط بهداشتی با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گفته حمیدی‌فر، به امید خدا با رفع کامل کرونا شاهد برگزاری این آیین در تمامی مناطق با همراهی مردم و مسوولان و مشارکت گسترده آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی در استان باشیم.  

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.