زمان : 18 Tir 1401 - 12:53
شناسه : 174430
بازدید : 4132
تداوم صدر نشینی گلساپوش در لیگ برتر فوتبال ساحلی تداوم صدر نشینی گلساپوش در لیگ برتر فوتبال ساحلی یزدفردا: تیم مقاومت گلساپوش یزد با پیروزی در دربی فوتبال ساحلی به یکه تازی خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد.

به گزارش یزدفرداسوت آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در حالی جمعه شب در ۴ نقطه ایران زده شد که چشم بسیاری از علاقه‌مندان این رشته به ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد بود؛ جایی که دربی یزد بین تیم‌های اول و دوم جدول یعنی مقاومت گلساپوش و چادرملو اردکان برگزار می‌شد.

گلسای میزبان که با توجه به برد هر ۴ بازی قبلی خود صدرنشین بود، با روحیه و حمایت تماشاگرانش بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در همان چند دقیقه ابتدایی بازی سه بار توسط شیرمحمدی، امیری زاده و فرهمند دروازه رقیبش را باز کند.

چادرملو که با مصدومیت و نبود امیرحسین اکبری ستاره نام آشنایش از فرم همیشگی خود فاصله گرفته بود، با دو گل مشتاقی کورسوی امید را برای بازگشت به بازی در دل هوادارانش زنده کرد، اما این امید هم خیلی زود رنگ باخت؛ جایی که مرادی، ناظم، معصومی و رضایی ۴ بار دیگر سهرابی دروازه بان چادرملو را تسلیم کردند تا این نتیجه ثبت شده روی اسکوربرد ۷-۲ به نفع مقاومت گلساپوش یزد شود.

در سایر دیدار‌های این هفته، پارس جنوبی بوشهر پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بعد از دو هفته ناکامی با برد ۷-۲ برابر منطقه آزاد چابهار دوباره به جدول بازگشت.

دیگر تیم بوشهری، دریانوردان که بالعکس تیم پارس فصل را خوب شروع، این بار در اصفهان ۴-۲ شاگردان نادری در تیم فرش حداد را شکست داد.

همچنین شاهین خزر رودسر ۶-۲ سپاهان سمنان را در خانه سمنانی‌ها شکست داد و بازی صدرشیمی یزد مقابل شهریار ساری به علت کناره گیری تیم شهریار از لیگ برتر (!) برگزار نشد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های چادرملو اردکان با ۹ امتیاز و صدرشیمی یزد با ۷ امتیاز، دوم و سوم هستند.