زمان : 17 Azar 1400 - 14:17
شناسه : 169912
بازدید : 4096
افتتاح نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد افتتاح نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی استان یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد: پس از افتتاح نمایشگاه که با حضور عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، رستگاری، فرماندار یزد، حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، انجام گرفت، مسئولین از غرفه های مختلف بازدید و از نزدیک با فعالیت های نوآوران و فناوران آشنا شدند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد از شانزدهم تا نوزدهم آذر ۱۴۰۰ با شعار پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید، دایر است و علاقه مندان می توانند تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی استان یزد حضور یافته و از این نمایشگاه بازدید کنند.
این نمایشگاه که به دبیری پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود، ۸۰ غرفه داشته و ۴۵ شرکت فناور مستقر در پارک در آن حضور دارند.
حضور فعال سازمان ها و دستگاه های دولتی و دانشگاه های استان و تدارک برنامه های جانبی متنوع،از جلوه های بارز نمایشگاه امسال است.