زمان : 13 Azar 1400 - 12:25
شناسه : 169842
بازدید : 3382
چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۹ آذر آغاز می‌شود رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۹ آذر آغاز می‌شود رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد، مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را ۲۹ آذرماه لغایت ۴ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا: محمود میرجلیلی با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: از استان یزد ۱۱ نفر در این دوره مسابقات حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات آوایی از ۲۹ آذر ماه لغایت چهارم دی ماه به صورت حضوری به میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، عنوان کرد: از استان یزد سه نفر در این گروه از رشته ها در فینال مسابقات سراسری قرآن کریم حضور می یابند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: شرکت کنندگان بخش تفسیر این مسابقات که از استان یزد هشت نفر شرکت کننده هستند، برای مشارکت در این مسابقات باید در ادارات کل استان‌ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات باید دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ادامه داد: مراسم قرعه کشی نیز روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه انجام می‌شود و چنانچه فردی قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشته باشد باید تا قبل از ۲۴ آذر ماه به دبیرخانه مسابقات اعلام کنند.

میرجلیلی با بیان اینکه مسابقات تفسیر نیز در تاریخ ۲۱ آذر ماه سال ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، افزود: این آزمون دارای ۴۰ سئوال تستی و چهار سئوال تشریحی دارد که به صورت حضوری برگزار می‌شود.