زمان : 29 Mehr 1400 - 09:10
شناسه : 168727
بازدید : 5896
واکسیناسیون در بافق شتاب می‌گیرد فرماندار بافق: واکسیناسیون در بافق شتاب می‌گیرد فرماندار بافق گفت: واکسیناسیون با سیاست‌های تشویقی و ترغیبی و راه اندازی مراکز جدید در بافق شتاب می‌گیرد.

به گزارش یزدفرداسید مهدی طلایی مقدم در شورای اداری شهرستان بافق گفت: با توجه به پایین بودن آمار واکسیناسیون در این شهرستان و در پیش رو بودن فصل سرما، اگر واکسیناسیون انجام نشود در پیک ششم به مشکل بر می‌خوریم.

وی افزود: همکاری مردم و همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای پوشش حداکثری واکسیناسیون در بافق ضروروی است.

فرماندار بافق گفت: اصناف و اماکن و اقامتگاه ها‌ی گردشگری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون به سمت بازگشایی پیش می‌رود.

طلایی مقدم خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و اصناف از اول آبان ماه موظف به نصب کارت واکسیناسیون خود در محل کار هستند.

فرماندار بافق ادامه داد: در موضوع دانش آموزی نیز نخستین آموزشگاهی که میزان واکسیناسیون دانش آموزان به ۱۰۰ درصد برسد به صورت ویژه از مسئولان آن تقدیر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شورا‌ها و دهیاری‌ها نیز با شناسایی افرادی که واکسن نزده اند آنان را به این کار تشویق کنند تا روستا‌ها نیز در سلامتی کامل بسر ببرد.

طلایی مقدم همچنین بیان داشت: در این راستا طرح شهید سلیمانی بسیج نیز تداوم می‌یابد و بسیجیان در این طرح به کمک کادر درمان می‌آیند.

فرماندار بافق گفت: اکیپ های نظارت و بازرسی در شهرستان فعالیت خود را تشدید می‌کنند و تلاش می‌کنیم زمستان را به آرامی سپری کنیم.