زمان : 28 Mehr 1400 - 12:03
شناسه : 168714
بازدید : 3096
آزادی ۱۲ زندانی یزدی با بازدید سرزده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد: آزادی ۱۲ زندانی یزدی با بازدید سرزده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد: در پی بازدید سرزده هیئت قضایی از زندان مرکزی یزد زمینه آزادی ۱۲ زندانی به طور مستقیم فراهم شد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا حداد با اشاره به تدابیر ریاست محترم قوه و تاکید رئیس کل دادگستری استان مبنی بر برنامه ریزی مستمر برای بازدید هیئت‌های قضایی به صورت سرزده از تمامی زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان یزد گفت: هدف از این بازدید‌های سر زده و منظم، بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به زندانیان، دیدار چهره به چهره با مددجویان، بررسی پرونده‌های آنان و تسریع در رسیدگی به پرونده زندانیان است.

وی افزود: در این بازدید سرزده چهار نفر از قضات در قالب هیئت قضایی از بند‌های زندان مرکزی مشارکت داشتند. هیئت مذکور ضمن استماع درخواست ها، مسائل و مشکلات تعداد قابل توجهی از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: ماحصل این بازدید سرزده، آزادی ۱۲ نفر از زندانیان به صورت مستقیم و بازگشت به آغوش گرم خانواده بود.

حداد اظهار داشت: در این بازدید همچنین دستور آزادی مشروط چهار نفر و اختصاص پابند الکترونیکی به پنج نفر و با مرخصی ۱۰ نفر دیگر از مددجویان وفق مقررات موافقت شد.