زمان : 25 Shahrivar 1400 - 11:37
شناسه : 167918
بازدید : 3239
استقرار 560 پایگاه "شور عاطفه‌ها" در استان یزد معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد خبر داد: استقرار 560 پایگاه "شور عاطفه‌ها" در استان یزد 560 پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز (24 شهریورماه) به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

به گزارش یزدفردا: 560 پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز (24 شهریورماه) به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

غلامرضا مشعل چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم"، گفت: 560 پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز (24 شهریورماه) به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی افزود: 90 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مناطق روستایی، 200 مرکز نیکوکاری، 115 مسجد، 35 پایگاه بسیج و 120 مدرسه در سطح استان هدایای مردمی برای دانش آموزان نیازمند را جمع‌آوری می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب"شور عاطفه‌ها"مایحتاج تحصیلی 7000 دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است، مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ با این نهاد در ارتباط باشند.

هفتم مهرماه نیز مراسم نمادین شور عاطفه ها در یکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می شود.