زمان : 06 Shahrivar 1400 - 17:09
شناسه : 167608
بازدید : 3280
خدمت رسانی هلال احمری‌های یزد به مردم دلگان آغاز شد با استقرار تیم پزشکی هلال احمر یزد؛ خدمت رسانی هلال احمری‌های یزد به مردم دلگان آغاز شد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد در قالب طرح نذر آب ۴ وارد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش یزدفردا: محسن حرازی زاده اظهار داشت: تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، ماما، پرستار و تکنسین دارویی است که در قالب طرح نذر آب ۴ در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مستقر شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه این کاروان به مدت دو روز به اهالی منطقه دلگان خدمات ارائه می کند، افزود: توزیع ۱۲ تانکر ذخیره آب، توزیع بسته های حمایتی، معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار و...... از دیگر خدمات این کاروان است.

وی عنوان کرد: همچنین اعضای آموزش دیده تیم سحر جمعیت هلال احمر یزد با هدف انجام فعالیت‌های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان مناطق محروم شهرستان دلگان خدماتی را ارائه کردند.

حرازی زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی استان با هدف ارتقای سطح سلامت خانواده های بی بضاعت برگزار شد، افزود: در زمان استقرار تیم درمانی و داوطلبان اعزامی جمعیت هلال احمر استان یزد، بیش از ۵۷۰ نفر ویزیت رایگان شدند و تعدادی نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و پیراپزشکی (تست قند خون و فشار خون) بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای چهارمین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب ۴ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می شوند.