زمان : 20 Mordad 1400 - 11:47
شناسه : 167288
بازدید : 3718
تفویض اختیار امور مالی به سرپرست شهرداری یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد: تفویض اختیار امور مالی به سرپرست شهرداری یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تا زمان تعیین شهردار، تفویض اختیار به سرپرست شهرداری در شورا تصویب شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایمنا: حجت الاسلام سیدمحمد ناصر حیدری اظهار کرد: با توجه به پایان دوره خدمت جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، سید علی مشتاقیون تا زمان معرفی شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری یزد منصوب شد.

وی افزود: در صحن علنی شورا موضوع پیشنهاد سرپرست شهرداری و تفویض اختیارات به وی، مطرح شد و پس از توضیحات و بحث و تبادل نظر و استماع نظرات موافق و مخالف و رأی گیری، تصویب شد.

سخنگوی شورای ششم شهر یزد تصریح کرد: در راستای قانون، شهرداری برای انجام هرگونه معاملات، ترک تشریفات و مناقصه و مزایده نیاز به تفویض اختیار از شورای اسلامی شهر یزد دارد که این موضوع نیز در اولین جلسه شورا به منظور وارد نشدن خلل در امور شهرداریدمطرح شد.

حیدری ادامه داد: اعضای کمیسیون‌های داخلی و نمایندگان شورا در سازمان‌های وابسته به شهرداری به صورت مجزا انتخاب و اعلام شدند.

وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار خاطر نشان کرد: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر یزد نامگذاری یک میدان در بلوار جانباز و یک بوستان در مجاورت همان میدان به نام شهدای خبرنگار تصویب شد.