زمان : 04 Mordad 1400 - 14:56
شناسه : 167067
بازدید : 3624
راه‌اندازی آشپزخانه‌های "اطعام علوی" کمیته امداد در استان یزد معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد خبر داد: راه‌اندازی آشپزخانه‌های "اطعام علوی" کمیته امداد در استان یزد کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، آشپزخانه‌های علوی در شب و روز عید غدیر خم راه‌اندازی می‌شود، گفت: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "اطعام علوی" هستند.

وی یادآور شد: این نهاد سال گذشته در روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع 114 هزار پرس غذای گرم و توزیع 12 هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام کرد.

انتهای پیام