زمان : 03 Mordad 1400 - 19:10
شناسه : 167058
بازدید : 7396
گام بلند دستگاه قضا در حمایت از تولید داخلی دادستان اشکذر مطرح کرد؛ گام بلند دستگاه قضا در حمایت از تولید داخلی دادستان عمومی و انقلاب با اشاره به ورود دستگاه قضائی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: دستگاه قضا گامی بلند در راستای حمایت از تولید داخلی برداشته است.

به گزارش یزدفردا: محمدجواد زارع بیدکی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از یکی از واحدهای تولید کاشی و سرامیک در شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه این بازدید با هدف بررسی چگونگی فرآیندهای تهیه و تولیدِ انواع محصولات کاشی و سرامیک همچنین اجرای حقوق کار انجام شد، اظهار داشت: اقدامات تولیدی این کارخانه متناسب با نیاز جامعه و دنیا و به صورت استاندارد و با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید و تحقق شعار سال و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه یک امر کاملاً ضروری و لازم است که در این راستا دادستانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

زارع بیدکی، تحقق امر حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را در عمل میسر دانست و افزود: دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع‌زدایی را وظیفه ای برای خود می‌داند و با اقدامات مؤثر در این رابطه این امر مهم را تا جای ممکن محقق می سازد.

وی، دو اصل رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای حقوق کار را در کارخانه ها و مراکز صنعتی ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: رفع آلایندگی های زیست محیطی به منظور رعایت کردن انفال و صیانت از حقوق عامه مردم همچنین رفع موانع حقوق کار مورد تاکید است.

دادستان اشکذر اظهار داشت: بر اساس منویات و پیگیری‌های مجدانه رئیس دستگاه قضا، زمینه های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده و پرچم حمایت از تولید در قوه قضائیه برافراشته شده است.