زمان : 24 Tir 1400 - 09:33
شناسه : 166973
بازدید : 5620
بازدید فرماندار بهاباد از یک واحد دامداری پرورش گاو شیری در بهاباد بازدید فرماندار بهاباد از یک واحد دامداری پرورش گاو شیری در بهاباد فرماندار بهاباد از یک واحد پرورش گاو شیری که در مجتمع دامداری های بهاباد واقع می باشد و زمینه اشتغال مستقیم برای 12 نفر را فراهم نموده است بازدید و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی نمود.

به گزارش یزدفردا: خانی زاده فرماندار بهاباد و میرابوالقاسمی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد صبح امروز از واحد پرورش گاو شیری شرکت دیاکو لبن ایرانیان که در مجتمع دامداری های بهاباد واقع می باشد بازدید و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی نمودند.

فرماندار بهاباد سرمایه گذاری های خرد و کلان در شهرستان بهاباد را بسترساز افزایش قدرت اقتصادی و در نتیجه اشتغالزایی در شهرستان دانست و گفت: از دغدغه ها و مشکلات مطرح شده در این بازدید افزایش سرمایه در گردش، کمبود فضا و تأمین آب برای گسترش فعالیت این واحد پرورش گاو شیری بود که تصمیمات و پیگیری لازم برای رفع آنها انجام خواهد شد. 

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای 12 نفر را فراهم نموده است گفت: این واحد پرورش گاو شیری با 150 رأس گاو مولد شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای 330 رأس می باشد که 180 رأس آن گوساله هستند.

خسروی، مدیر این واحد پرورش گاو شیری گفت: ظرفیت فعلی این واحد تولیدی سالانه 100 تن گوشت قرمز و 1800 تن شیر می باشد که ضمن تأمین نیاز شهرستان بهاباد، مازاد آن برای کارگاه های فرآوری در استان ارسال می شود.

گفتنی است در چند سال اخیر زیرساخت های برق و گاز مجتمع دامداری های بهاباد نیز اجرا شده است.