زمان : 17 Tir 1400 - 21:52
شناسه : 166832
بازدید : 4263
وضعیت پروژه های عمرانی‌ شهرستان بهاباد مورد بررسی قرار گرفت باحضور معاون عمرانی استاندار یزد؛ وضعیت پروژه های عمرانی‌ شهرستان بهاباد مورد بررسی قرار گرفت نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی در حوزه راه، آب و گاز که در شهرستان بهاباد در حال اجرا می باشد، باحضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار و بمنظور رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ گردید

به گزارش یزدفردا: نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی در حوزه راه، آب و گاز که در شهرستان بهاباد در حال اجرا می باشد، باحضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، "محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد و مسئولین مربوطه استانی و شهرستانی در محل فرمانداری بهاباد برگزار و بمنظور رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن بازدید از برخی پروژه ها با بیان اینکه خوشبختانه پروژه های خوبی در شهرستان با مشارکت بنیاد علوی در حال اجرا می باشد گفت: تلاش می کنیم پروژه مشارکتی راهداری با بنیاد علوی "جاده ببروییه- پرکان- ده جمال" انشاا... تا یکماه آینده به اتمام برسد.

"محسن صادقیان"  افزود: همچنین با توجه به انتخاب پیمانکاران ساخت مخازن و برق در پروژه آبرسانی به ۵۸ روستا، پیمانکار جدید لوله گذاری نیز در اوایل هفته آینده مشخص می شود و روند اجرایی تسریع می شود‌.

گاز رسانی روستاهای باقیمانده بخش آسفیچ و اصلاح نقطه حادثه خیز پرک و باند دوم جاده بهاباد به بافق از دیگر پروژه هایی بود که مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در اجرای آنها تأکید شد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بخش زیادی از طرح ها در شهرستان اجرایی شده و پروژه های مهم دیگری نیز در حال اجرا می باشد گفت: بحمدا... شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه زیرساخت ها در مناطق مختلف شهرستان هستیم که  باعث رضایتمندی مردم شده است و این تلاش ها همچنان ادامه خواهد داشت.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به برخی از پروژه های در حال اجرای شهرستان بهاباد افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تلاشی مضاعف برای تکمیل طرح ها اقدام کنند.