زمان : 12 Tir 1400 - 10:26
شناسه : 166698
بازدید : 4027
افتتاح آموزشگاه موتورسیلکت در میبد؛ بزودی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میبد: افتتاح آموزشگاه موتورسیلکت در میبد؛ بزودی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میبد، از افتتاح آموزشگاه موتورسیلکت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدفرداکلانتری در نشست بررسی راه‌های درآمدزایی و حمایت از خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این انجمن از افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت زیر نظر انجمن حمایت از زندانیان میبد در چند روز آینده خبر داد.

وی هدف از راه اندازی آموزشگاه موتورسیکلت را حمایت از خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن عنوان کرد و گفت: قرار است از قبل درآمد آموزشگاه، خانواده‌های زندانیان مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میبد افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میبد درسال ۱۳۹۱ شروع به کار کرده است.

کلانتری گفت: درحال حاضر ۴۰ خانواده، تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قراردارند و به ده خانواده هم موردی کمک می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میبد افزود: انجمن حمایت از زندانیان میبد در سال ۹۹ یازده مورد سبد کالا درقالب کمک‌های موردی بین خانواده‌ها توزیع کرده است و ماهیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هم مستمری به خانواده‌های تحت پوشش انجمن پرداخت می‌کند.

سرپرست زندان اردکان هم گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که خانواده‌هایی که همسران و سرپرست آنها در زندان به سر می‌برند تحت حمایت خود قرار دهیم و این نیاز به همدلی و همکاری کلیه شهروندان دارد.

عابدی افزود: خانواده‌های زندانیان باید بتوانند از نظر تحصیلی، فرهنگی و اقتصادی شرایط خوبی را داشته باشند.