زمان : 09 Khordad 1400 - 16:44
شناسه : 166006
بازدید : 7288
اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در ابرکوه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در ابرکوه فرمانده انتظامی ابرکوه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بخش بهمن خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ محمدحسن حسینی اظهار کرد: این فرماندهی با اعزام همزمان 8 اکیپ 3 نفره متشکل از پلیس های تخصصی، کارکنان ستادی و کوپ به بخش بهمن به اجرای طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهرستان ابرکوه برداختند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح افزايش احساس امنيت و آرامش فردي و اجتماعي، پاسخگويي به درخواست هاي مردمي و سلب تحرک از مجرمان و قانون گريزان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در بخش بهمن شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی ابرکوه خاطرنشان کرد: ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش مردم بوده و از اولويت هاي پليس است.

حسینی افزود: اين طرح با هماهنگی و اخذ دستور قضایی انجام شد، طي چند عمليات پليسي 2 سارق تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ابرکوه دستگير و در بازرسی از منزل، مخفیگاه و پاتوق سارقان اقلام سرقتی اعم از سیم کابل برق، آهن آلات کشف و ضبط که متهمان با تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بيان داشت: در اين طرح تعداد 4 نفر توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر نيز دستگير و مقدار بيش از 330 گرم انواع مواد مخدر(صنعتی و سنتی)، وسایل استعمال(پایپ، وافور و ترازوی توزین) نيز كشف و ضبط شده كه متهمان با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضائی شدند.

حسینی گفت: در اين طرح 3نفر از متهمان تحت تعقیب پلیس اطلاعات شهرستان نیز دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی ادامه داد: در اجرای اين طرح تعداد 2 سارق ، 4 توزیع کننده حرفه ای موادمخدر دستگیر و تعدادی اموال سرقتی نیز کشف شد.