زمان : 18 Farvardin 1400 - 12:28
شناسه : 165189
بازدید : 3168
تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به تولید و اشتغال ضروری است امام‌جمعه یزد: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به تولید و اشتغال ضروری است نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق شعار سال و کمک به تولید و اشتغال ضروری است .

به گزارش یزدفردا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در جمع مسوولان شرکت کننده در همایش احسان افزود: جذب جوانان و مانع‌زدایی از مطالبات آنها در بخش تولید به اقتصاد کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از علل مهم مهاجرت جوانان به خارج از کشور، بی‌توجهی در رسیدگی به مشکلات و مطالبات این قشر است ادامه داد: در سال‌جاری مسوولان برای رفع موانع دانشجویان و متقاضیان کار و تولید اقدام کنند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: باید مسوولان با شناخت کامل از شرایط کشور و استان تمامی همت خود را با برنامه‌محوری صرف کمک به تولید و مانع‌زدایی از مشکلات بخش‌خصوصی و جوانان کنند.

ناصری با بیان اینکه دشمنان به شدت با بهانه‌های مختلف همواره به دنبال جذب جوانان مستعد ایرانی هستند یادآور شد: برای خنثی‌کردن این توطئه مهم باید امسال بهتر از سنوات گذشته به فکر کمک به جوانان و تقویت تولید باشیم .

وی تصریح کرد: اگر موانع تولید با همکاری مسوولان در عمل مرتفع شود بدون شک شاهد یک تحول بزرگ تولید و اقتصاد ملی و جذب و حضور فعال جوانان در عرصه خواهیم بود.

امام‌جمعه یزد به اهمیت رسیدگی به مناطق روستایی و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توسط مسوولان به خصوص تشکل‌های خیری و نهادهای انقلابی به عنوان یک ضرورت در شرایط کرونایی اشاره کرد.

ناصری از خدمات خالصانه مسوولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان که در حوزه‌های مختلف به خدمات‌رسانی و امور فرهنگی و اجتماعی مشغول هستند قدردانی کرد.