زمان : 16 Farvardin 1400 - 14:11
شناسه : 165139
بازدید : 4617
 کابینه احمدی‌نژاد در صف انتخاب ۱۴۰۰ کابینه احمدی‌نژاد در صف انتخاب ۱۴۰۰ کابینه هیچ رئیس دولتی به اندازه احمدی‌نژاد، وزرای آماده به یراق برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ ندارد. چه آنها که رسما و اسما یا تلویحا اعلام کرده‌اند، چه آنها که گمانه‌زنی‌ها درباره‌شان مدت‌هاست وجود دارد.

به گزارش یزدفردا، محمد عباسی، عضو کابینه دولت‌های نهم و دهم، سال گذشته در پاسخ به سؤال دانشجویی درباره احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰، گفته است: امثال بنده متعلق به ملت و نظام اسلامی‌مان هستیم. پس در حد توان و شرایط نباید از انجام هر خدمتی دریغ کنیم.

بعد هم گفت در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش‌آمده در دولت، مجلس و نهادهای علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه‌های درخور‌ توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم؛ اما برای کاندیدا‌شدن به نظر می‌رسد با این تعداد افرادی که به‌عنوان داوطلب ذکر می‌شود، فعلا نیاز و ضرورتی برای کاندیداتوری نمی‌بینیم. مگر اینکه شرایط به گونه‌‌ای رقم بخورد که اقتضای حضور باشد.

اما وزیر ورزش و جوانان احمدی‌نژاد چند روز پیش گویا به این نتیجه رسید که شرایط آن‌گونه که اقتضای حضورش شود، آماده شده؛ پس رسما اعلام نامزدی کرد.