زمان : 18 Esfand 1399 - 16:11
شناسه : 164603
بازدید : 3472
انتخابات ۱۴۰۰ نماد همبستگی ملت است فرماندار مهریز: انتخابات ۱۴۰۰ نماد همبستگی ملت است فرماندار مهریز گفت: انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است و برگزاری باشکوه آن نماد عینی همبستگی ملت است.

یزدفردا: رضا زارع زاده مهریزی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مانور برگزاری انتخابات در بخش کنترل سامانه‌های انتخاباتی وزارت کشور افزود: تمامی تمهیدات لازم برگزاری این رخداد مهم در شهرستان طبق روزشمار ابلاغی و قانون در حال انجام است.

وی با قدردانی از همکاری مسوولان و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم و مناسب برای انتخاباتی سالم و باشکوه در منطقه در شهر و روستاها انجام شده و مشکلی نیست و هدف خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور است.

این مسوول هدف از گزاری مانور را بررسی وضعیت شعب فرضی سامانه‌های انتخاباتی و کنترل و ارزیابی انتخابات ذکر کرد و یادآور شد: ثبت‌نام انتخابات شورای شهر از ۲۰ اسفندماه به مدت یک هفته و آخرین مهلت ثبت‌نام ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه سال جاری است.

زارع زاده مهریزی با اشاره به اینکه داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تا ۲۵ اسفندماه جاری مهلت دریافت گواهی عدم سوءپیشینه دارند تصریح کرد: ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای شهر به چهار شیوه مراجعه حضوری به فرمانداری، مراجعه به دفاتر پیش خوان، از طریق اپیلکیشن مویابلی و ثبت‌نام از طریق کامپیوتر نسخه دسکتاپی انجام می‌گیرد.

به گفته وی، نامزدهای شهرستان اگر می‌خواهند ثبت‌نام حضوری داشته باشند به فرمانداری مراجعه نمایند و همچنین ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.