زمان : 02 Esfand 1399 - 10:54
شناسه : 164310
بازدید : 4590
بانوان کشتی‌گیر یزد عازم مسابقات کشوری شدند با حضور 3 ورزشکار؛ بانوان کشتی‌گیر یزد عازم مسابقات کشوری شدند تیم 3 نفره بانوان استان یزد جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور با بدرقه مسئولین هیئت و خانواده‌ها عازم تهران شدند.

یزدفردا: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان، تیم 3 نفره بانوان استان یزد جهت حضور در این رقابت‌ها با بدرقه مسئولین هیئت و خانواده‌ها عازم تهران شدند.

صدقی ریاست هیئت کشتی استان یزد، دهقان دبیر هیئت، پاکزاد پیشکسوت کشتی استان و چند تن از بانوان فعال در عرصه کشتی به همراه جمعی از خانواده‌ها با حضور در راه آهن یزد تیم کشتی بانوان را با دعای خیر خود بدرقه کردند.

صدقی رئیس هیئت کشتی استان یزد در جمع بانوان اعزامی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت در این تورنمنت و با ارائه نکاتی در جهت سربلندی کشتی یزد در سطح کشور، یادآور شد: عملکرد بانوان در این رقابت‌ها می‌تواند باعث شور و انگیزه در میان دختران یزدی شود و کشتی بانوان یزد را دوباره به روزهای پرفروغ خود برگرداند.

از حواشی اعزام تیم بانوان، مصدومیت لحظه آخری یکی از نفرات اعزامی بود. فاطمه زمانی منتخب وزن 65 کیلوگرم تیم یزد که از آسیب‌دیدگی کهنه‌ای رنج می‌برد در آخرین جلسات تمرینی با مصدومیت مواجه شد و با توصیه پزشک از اعزام به این مسابقات بازماند. بدین ترتیب تیم کشتی آلیش بانوان استان یزد متشکل از 3 نفر شامل یگانه غریب گشته از شهرستان یزد در وزن 55 کیلوگرم و طیبه زینلی از شهرستان خاتم در وزن 75+ کیلوگرم به‌عنوان کشتی‌گیران تیم یزد با سرپرستی مریم انصاری نیا از بانوان فعال در عرصه کشتی در بخش زارچ عازم مسابقات شدند.

یادآور می‌گردد رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان روز یکشنبه 3 اسفندماه در خانه کشتی شهید هادی تهران برگزار می‌گردد.