زمان : 07 Bahman 1399 - 12:30
شناسه : 163922
بازدید : 3485
پیوست فرهنگی طرح‌های گردشگری به شورای فرهنگ عمومی یزد ارائه شود قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان یزد: پیوست فرهنگی طرح‌های گردشگری به شورای فرهنگ عمومی یزد ارائه شود قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان یزد خواستار ارائه پیوست فرهنگی طرح‌های گردشگری استان یزد به شورای فرهنگی عمومی استان شد.

یزدفردا: حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: پیوست فرهنگی و طرحی منسجم با نگاه کارشناسی از ابعاد مختلف در زمینه طرح‌های حوزه گردشگری برای ارائه و تصویب در شورای فرهنگ عمومی تهیه شود.

وی همچنین خواستار کنترل و نظارت بر فعالیت نادرست برخی مراکز مربوط به حوزه گردشگری در مناطق مختلف استان یزد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مطرح شده در نمازجمعه هفته گذشته توسط امام جمعه بخش مرکزی یزد در زمینه توجه به دغدغه و پیوست فرهنگی در برنامه های مربوط به حوزه گردشگری در کنار توسعه صنعت توریسم، رشد اقتصادی و مشاغل این حوزه، اقدامات انجام در این زمینه را تشریح کرد.

مصطفی فاطمی بیان کرد: تهیه پیوست های فرهنگی در حوزه گردشگری از موارد مهم در میراث فرهنگی استان یزد است و این موضوع در حال پیگیری است اما از این پس با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تهیه پیوست های فرهنگی منسجم در این زمینه و تقویت ظرفیت های موجود برای ارتقاء جایگاه فعالیت های حوزه گردشگری، به دنبال اجرای طرح‌های اثرگذار مثبت فرهنگی هستیم.