زمان : 06 Bahman 1399 - 09:24
شناسه : 163884
بازدید : 7031
تشریح اقدامات کمیته امداد تفت در راستای کنگره 4000 شهید استان یزد تشریح اقدامات کمیته امداد تفت در راستای کنگره 4000 شهید استان یزد رئیس کمیته امداد شهرستان تفت اقدامات این نهاد در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان تفت اقدامات این نهاد در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدحسن وراثی، رئیس کمیته امداد شهرستان تفت بابیان اینکه این نهاد عضو کمیته محرومیت‌زدائی کنگره بزرگداشت 4000 شهید استان است، گفت: تاکنون اقدامات مختلفی در راستای این کنگره در زمینه بهسازی و مرمت منازل محرومان، ذبح و قربانی، حامی یابی برای ایتام و محسنین، تهیه بسته‌های معیشتی و تأمین جهیزیه برای نیازمندان انجام‌شده است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در خصوص بهسازی و مرمت منازل محرومان 100 واحد از منازل مددجویان در تفت و نیر در زمینه لوله‌کشی گاز، ساخت سرویس بهداشتی و حمام با همکاری بسیج سازندگی شهرستان در دست اقدام است که این فعالیت تا پایان زمان برگزاری کنگره در اسفندماه سال جاری به انجام می‌رسد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان تفت افزود: در زمینه ذبح و قربانی دام با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اقدامات خوبی شروع‌شده و تاکنون حدود 100 رأس گوسفند ذبح و گوشت آن توسط عوامل پایگاه بسیج بین نیازمندان شهرستان توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: در ارتباط با سرپرستی از ایتام و فرزندان خردسال نیازمند، اقدامات خوبی از طریق ادارات شروع‌شده که در مرحله اول ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و پایگاه‌های مقاومت در این زمینه پیش‌قدم شده و در حال تکمیل فرم‌های اعلام آمادگی نیکوکاران تفتی برای پذیرش ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) هستند.

وراثی بیان کرد: در ارتباط با دیگر برنامه‌های مرتبط با کمیته محرومیت‌زدائی ازجمله دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی، کمک به اهداء جهیزیه و اهداء خون، این نهاد تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف موردنظر کنگره 4000 شهید استان به کار بسته است.