زمان : 23 Dey 1399 - 08:33
شناسه : 163661
بازدید : 3750
اکثر واحد‌های تولیدی استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است اکثر واحد‌های تولیدی استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است سرپرست مدیریت اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: به لطف خدا اکثر واحد‌های تولیدی استان دارای نمازخانه و مسجد در خور شان کارگران برای ادای فریضه نماز هستند.

یزدفردا: سید امیر میروکیلی، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در بازدید از شرکت گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت شهرستان مهریز گفت: کارگران بزرگترین سرمایه‌های یک شرکت هستند و ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به مسائل روحی و روانی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: استان یزد به عنوان حسینیه ایران و دارالعباده مشهور است که به لطف خدا اکثر واحد‌های تولیدی استان دارای نمازخانه و مسجد در خور شان کارگران برای ادای فریضه نماز هستند.

میروکیلی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش کارگری، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت هایی، چون سیمان تجارت همیشه پیش رو هستند، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مباحث فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن روحیه کارگران قطعا در بهره وری شرکت تاثیر شگرفی می‌گذارد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که همه ساله حوزه مذهبی این مدیریت انجام می‌دهد برگزاری مسابقات قرآنی در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری است.

میروکیلی بیان داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبت‌های مختلف با همکاری واحد‌های تولیدی برای کارگران و خانواده هایشان از دیگر برنامه‌های مدیریت اجتماعی است.

دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز نیز در این بازدید گفت: این شرکت دارای ۳۵۰ نیرو است که به صورت سه شیفت در آن مشغول به کار هستند.

او افزود: همچنین شهرستان مهریز ۲۴ واحد صنعتی بالای ۵۰ نفر نیرو دارد که همگی دارای نمازخانه و مسجد هستند.

دهقانی زاده بیان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی شهرستان مهریز در کار‌های خیر و عام المنفعه و با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود همیشه یاری گر مسئولین و دست اندرکاران اجرایی هستند.

این مسئول ادامه داد: تامین رایگان سیمان مورد نیاز مساجد، مدارس، قنوات، حسینیه‌ها و ... شهرستان مهریز از اقداماتی است که شرکت سیمان تجارت مهریز در طول فعالیت خود انجام داده است.