زمان : 18 Dey 1399 - 10:52
شناسه : 163540
بازدید : 4997
هنوز موردی از کرونای انگلیسی در یزد گزارش نشده است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: هنوز موردی از کرونای انگلیسی در یزد گزارش نشده است نوری شادکام گفت: حوزه درمان استان یزد برای مقابله با موج چهارم کرونا و کرونای انگلیسی آمادگی کامل دارد.

یزدفردا: نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت کرونای جهش یافته با عنوان کرونای انگلیسی در کشور مشاهده شده، ولی هنوز در استان یزد موردی از کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.

او ادامه داد: با هماهنگی روسای بیمارستان‌ها همه امکانات، تجهیزات و دارو‌های لازم برای مقابله با این ویروس و موج جدید در استان یزد آماده شده است و در موج چهارم مشکلی برای خدمات رسانی به مردم نخواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از مسئولان می‌خواهیم در مراسم و برنامه‌های رسمی و غیر رسمی که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، شرکت نکنند.

نوری شادکام ادامه داد: از مردم هم درخواست می کنیم با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات را در برنامه داشته باشند تا دچار مشکل نشویم.