زمان : 25 Mehr 1399 - 10:11
شناسه : 160981
بازدید : 4372
افزایش بودجه شهرستان مهریز بررسی ‌شود نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی: افزایش بودجه شهرستان مهریز بررسی ‌شود نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل بودجه‌های ملی و استانی با پیگیری مسوولان طبق مقررات اعتبار مورد نیاز به این شهرستان اختصاص می‌یابد ولی با توجه به مسافرپذیر و گردشگرپذیر بودن منطقه باید افزایش بودجه بررسی و پیگیری ‌شود.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان افزود: برای اختصاص بودجه ملی باید طرح‌ها و برنامه‌ها دارای کد ردیف اعتباری باشد و بودجه استانی بر اساس شرایط هر منطقه همه ساله اختصاص می‌یابد و در این ۲ بخش تاکنون مشکلی برای شهرستان نبوده و اقدام لازم نیز به عمل آمده است.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی مهریز که در کنار جاده شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد و به خاطر داشتن مناطق ییلاقی و روستاهای زیاد، سالانه مسافرپذیر است ،اظهار کرد: برای افزایش بودجه منطقه برای پوشش همه مردم و فراهم کردن امکانات مناسب باید افزایش یابد که این موضوع بررسی می‌شود.

نماینده شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس اظهار کرد: فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای مردم و گردشگران در شرایط عادی به دور از کرونا موضوع مهمی است که برای همه مناطق و این شهرستان اقدام لازم با همکاری مسوولان محلی انجام می‌گیرد.

صباغیان به تلاش دولت و مجلس با وجود محدودیت‌های اقتصادی به خاطر تحریم دشمنان علیه انقلاب  اشاره کرد و یادآور شد: جذب کمک‌های بخش‌خصوصی و خیران برای انجام امور فرهنگی و اقتصادی و ارایه خدمات به مردم و مسافران موضوع مهمی است که باید محور کار مسوولان قرار گیرد .