زمان : 29 Bahman 1387 - 23:30
شناسه : 15388
بازدید : 13464
در پاسخ به صحبت هاي نماينده مردم شريف يزد و صدوق :«جناب آقاي اوليا، در شان يك نماينده مجلس نيست كه به فهم و شعور مردم و موكلين خود توهين نمايد(14نظر) »دومین سفر استانی رییس جمهور(19) در پاسخ به صحبت هاي نماينده مردم شريف يزد و صدوق :«جناب آقاي اوليا، در شان يك نماينده مجلس نيست كه به فهم و شعور مردم و موكلين خود توهين نمايد(14نظر)

 

یزدفردا وارده :سيد عبدالمهدي فاطمي نيا:به عنوان یکی از موکلین جناب عالی امید وارم بتوانیم با وکیل قانونی خود بدون واهمه صحبت نمایم و در موردگفتگو  جنابعالی با پارلمان‌نیوز نظر خود را آزادنه مطرح نماییم .

جناب آقای اولیاء

 آیا به نطق پیش از دستور خودتان در مجلس  اعتقاد دارید که فرمودید   : دوستان عزيز ، اصحاب و تابعين امام (ره) ؛ ما که موظفيم هر شب و روز به محاسبه ي خود بپردازيم ، قطعا بايد در چنين ايامي به بررسي عملکرد خود و راهي که مي پيماييم بينديشيم و به دور از خودخواهي و خودبيني و آفت هاي قدرت ، براي خدا و مردم به ارزيابي خويش بپردازيم.

جناب آقای اولیاء :

شما را چه شده که چنين بي پروا و بي توجه به تعاليم و اخلاق اسلامي  به مسئولان نظام برچسب می زنید و مردم مومن و همیشه در صحنه انقلاب را به گشنگانی تشبیه می نمائید که حاضرند برای یک شام و نهار ساعت ها در مراسم ها شرکت نمایند ؟

جناب آقاي اولياء:

 آیا فکر نمی کنید که با موضع گيري هاي  ناشی از بدهکاری شما به احزاب حامیتان به فهم وشعور مردم نجيب و فهيم استان توهين مي نمائيد و شان و جايگاه نمايندگي مجلس را زير سئوال مي بريد

 

جناب آقای اولیاء:  

حضور مردم نجيب استان در عرصه هاي مختلف انقلاب كه نمونه بارز وحدت امت و مردم است همواره با يك شعور همراه بوده است و تاريخ ارزشمند دارالعباده، هيچ شور بدون شعوري را به خاطر ندارد.
جناب آقاي اوليا:
آيا سطح فكر مردم اينقدر پايين است كه بشود با يك وعده شام و ناهار آنها را به صحنه آورد؟
آيا مردمي كه ان شاالله فردا با حضور گسترده خود مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و دشمنان خارجی وداخلی   مي زنند همان هايي نيستند كه فهم وشعور كامل خود را در استقبال از رهبر معظم انقلاب نشان دادند يا آنها هم با وعده شام و ناهار آمدند؟
جناب آقاي اوليا:
برايتان متاسفيم و براي استان متاسف تر. چرا كه چندين سال جنابعالی در راس سازمان مديريت و برنامه ريزي آن بوده اید و خصوصا مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری نتیجه تلاش سازمان مدیریتی بوده که شما مدیر آن بودید و نتیجه اعتماد

دولت نهم به امثال جنابعالی است ؟


جناب آقاي اوليا:

 اگر نمي دانيد بدانيد، كه به فضل الهي ، تمامي تبليغات سفر توسط مساجد، تكايا، هيات ها، كانون ها و تشكل هاي مردم نهاد صورت پذيرفته است و آحاد مردم شريف استان از هزينه هاي شخصي خود براي خادمشان هزينه مي كنند و منتظرند و لحظه شماري مي كنند تا خادمشان را همچون نگيني در بر گيرند. هرچند كه اين حضور علي رغم ميل باطني شما و دوستانتان در استان بوده و براي كم رنگ جلوه دادن آن انصافا از هيچ تلاشي مضايقه نكرديد.

جناب آقاي اوليا:
با همه اين اوصاف به قول قضات و بر طبق رويه داوري «البينه علي المدعي» شما كه ادعا مي كنيد براي ادعا های خود يك مدرك بياوريد تا لا اقل ما تكليف خود را بدانيم.
اگرجناب عالي توانستيد تنها يك مورد پيدا كنيد كه ايستگاه هاي صلواتي مسير استقبال از بودجه هاي استانداري و يا دستگاه هاي اجرائي و دولتي هزينه گرديده است، همين كافيست.


جناب آقاي اوليا:
ستاد استقبال از رئيس جمهور مكتبي ستاد انتخاباتي همفکران جنابعالی نیست كه كارت شارژ ايرانسل توزيع كند و كارناوال اسكيت سواران را در طول خيابان هاي صفائيه راه بيندازد( آنهم در حالي كه راه اندازي كارناوال طبق قوانين انتخاباتي ممنوع گرديده بود).

جناب آقاي اوليا:
مگر اين مردم همانهايي نيستند كه زماني كه تمامي طيف ها و جناح هاي سياسي در زمان انتخابات نهم دكتر احمدي نژاد را طرد كرده و كنار گذاشتند، اين مردم خواسته خود را با راي هايشان نشان دادند!
آيا آن زمان هم از بودجه هاي دولتي به مردم ناهار و شام دادند؟!
آن زمان كه ديگر اداره امور در دست شما و دوستان اصلاح طلبتان بود! 

جناب آقاي اوليا:

عدم حضور ملت چه کسانی را شادمان می نماید و خوراک تبلیغاتی چه کسانی را تامین می نماید و آیا این نشانه پایبندی شما به آرمانهای انقلاب است که مانند رسانه های لوس آن جلسی حضور مردم اینگونه توجیه می نمائید .

 آقاي اولياء
بي صبرانه منتظريم تصميم جنابعالي را در مورد حضور يا عدم حضورتان در مراسم فردا را ببينم. چرا كه با توجه به طرزفكر شما حضورتان به خاطر وعده و وعيد ناهار و شام است و عدم حضورتان نشانه ميهمان نوازيتان و رسم ادبتان.

در پایان شما را به سخنان خود در خانه ملت رهنمون می نمائیم و امید واریم حداقل به گفتار خود عمل نمائیم  :دوستان عزيز ، اصحاب و تابعين امام (ره) ؛ ما که موظفيم هر شب و روز به محاسبه ي خود بپردازيم ، قطعا بايد در چنين ايامي به بررسي عملکرد خود و راهي که مي پيماييم بينديشيم و به دور از خودخواهي و خودبيني و آفت هاي قدرت ، براي خدا و مردم به ارزيابي خويش بپردازيم.

یزدفردا :انعکاس نظرات وارده الزاما دیدگاه گردانندگان یزدفردا نیست  

یزدفردا