زمان : 09 Dey 1394 - 08:16
شناسه : 116214
بازدید : 5126
پیام استاندار یزد به خانواده شهيد معزز «حجه الاسلام محمدحسین مختاري حسن‌آباد» پیام استاندار یزد به خانواده شهيد معزز «حجه الاسلام محمدحسین مختاري حسن‌آباد» استاندار یزد در پیامی به خانواده محترم شهید معزز «حجه الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاري حسن‌آباد» بازگشت پیکر مطهر این شهید را پس از سال‌ها به زادگاهش گرامی داشت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:

خانواده محترم شهيد معزز «حجه الاسلام محمدحسین مختاري حسن‌آباد»
 سلام‌علیکم
 درود بيكران بر شهيدان و شاهداني كه زندگان جاويدند و نزد خداوند منان، كرامت و عزتشان هميشگي است و فيض حضورشان در لاله‌زار اين آب‌وخاک موجب بركت و خون پاكشان مايه بقاي نظام و انقلاب اسلامي است.
و سلام به مادران و پدراني كه ثمره زندگی‌شان ستارگاني چنين تابناك است و حاصل تربيتشان سلحشوراني حماسه‌آفرین در عرصه حق‌طلبی.
این‌جانب به سهم خود بازگشت جسم پاك و مطهر شهيد بزرگوارتان را پس از بیست‌وچند سال هجران و فراق به زادگاهش روستاي حسن‌آباد رستاق گرامي می‌دارم و مقدمش را سرشار از باران رحمت الهي می‌بینم و به شما مادر فداكار و برادران و فرزند برومندش تبريك عرض می‌کنم و اميدوارم همواره موفق و سربلند باشيد.
بی‌شک همه ما وامدار شهيدانيم و پيماني كه با شهيدان بسته‌ایم در راستاي حفظ و صيانت از ارزش‌های اسلامي و تلاش براي آباداني اين مملكت در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سیاست‌های دولت محترم تدبير و اميد پي خواهيم گرفت.
والسلام علي عبادالله الصالحين و الشهداء والصديقين