زمان : 26 Azar 1394 - 18:50
شناسه : 115724
بازدید : 5611
همکارهای گمرک و شرکت انبارهای عمومی توسعه می یابد همکارهای گمرک و شرکت انبارهای عمومی توسعه می یابد

یزدفردا "مدیرکل گمرک استان یزد و رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیداری صمیمی که در گمرک یزد انجام شد بر توسعه همکاری ها جهت روان سازی و تسهیل تجارت تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " حسن یاسری، مدیرکل گمرک استان یزد در این دیدار با اشاره به تفاهم و تعامل مناسب گمرک و شرکت انبارهای عمومی از دیرباز تاکنون اظهارداشت: رابطه بین رشد فعالیت های گمرک و توسعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی رابطه ای دوطرفه است و این دو بخش اقتصادی می توانند مکمل و مقوم یکدیگر باشند.

وی ادامه داد: توسعه گمرک و شرکت انبارهای عمومی در نهایت زمینه توسعه استان را فراهم  و باعث رونق و پویایی سایر بخش های اقتصادی کشور می شود.

مدیرکل گمرک استان یزد در ادامه به پتانسیل های موجود و زمینه های همکاری بین گمرک و شرکت انبارهای عمومی  اشاره و تصریح کرد: یزد در چهارراه ترانزیت کشور قرار دارد بنابراین می توان از این مزیت در جهت احداث ترمینال کانتینری در کنار گمرک و شرکت انبارهای عمومی استفاده کرد.

یاسری افزود: احداث مجتمع واحد جهت استقرار گمرک، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و ترمینال کانتینری جهت تخلیه و بارگیری نقش مهمی در توسعه استان یزد خواهد داشت.

جمیشد جهرمی قسوریان ، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این دیدار که معاونین و مسئولان ستادی در آن حضور داشتند با ابراز خرسندی از سفر به یزد بر همکاری نزدیک تر این مجموعه با گمرک تاکید کرد.

وی با تاکید بر روان سازی و تسهیل تجارت برای احداث ساختمان جدید گمرک و تامین امکانات مورد نیاز آن اعلام امادگی کرد.

گفتنی است، در این نشست نسبت به تشکیل کارگروه جهت مطالعه و بررسی‌ اولیه برای جانمایی و احداث منطقه مشترک گمرک، شرکت انبارهای عمومی تفاهم شد.