زمان : 12 Azar 1394 - 11:57
شناسه : 114980
بازدید : 17647
بازدید غنچه های هلال احمر از مدرسه ترافیک بسته خبری آبان ماه غنچه های هلال احمر جمعیت هلال احمر شهرستان یزد بازدید غنچه های هلال احمر از مدرسه ترافیک

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : الگو پذیری و سرمشق گرفتن از رفتار دیگران از ویژگی هایی است که به حکم آفرینش در وجود انسان به ودیعه نهاده شده است . این ویژگی در گروه سنی کودک نمود بیشتری دارد . از همین رو در تقارن اول و دوم آبان 1394 با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ، غنچه های هلال احمر این شهرستان نیز به عزاداری سید و سرور شهیدان و حضرت علی اصغر علیه السلام پرداختند و با مصائب و کرامات اباعبدلله الحسین علیه السلام بیش از پیش آشنا شدند .

ویژه برنامه گل گشت غنچه های هلال احمر به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در روز 14 آبان یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این ماه بود .

در سومین برنامه ، غنچه های هلال احمر با هدف فراگیری آموزش های خاص عبور و مرور در خیابان ، علائم و چراغ راهنمایی و رانندگی ، پل عابر پیاده و رعایت حق تقدم به بازدید از مدرسه ترافیک راهنمایی و رانندگی شهرستان یزد رفتند .

در پایان آبان ماه و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی غنچه های هلال احمر در نمایشگاه کتاب برپا شده در محل مهد کودک به قرض دادن کتاب داستان های خود به بقیه دوستان و برگزاری جلسات جمع خوانی کتاب های خود پرداختند .

محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد بیان کرد : غنچه‌های هلال یکی از ورودی‌های سازمان جوانان هلال احمر هستند که مهم‌ترین شرط ورود به آن داشتن سن ۵ الی ۷ سال است و فعالیت‌های این شاخه اغلب شامل آموزش‌های ابتدای کمکهای اولیه و مباحث امدادی در قالب زبان کودکانه و برنامه‌های مناسبتی و بشر دوستانه به منظور گسترش فرهنگ صلح و دوستی است .

این برنامه ها با همت مهد کودک گلهای زندگی و پیش دبستانی نفیس که از کانون های فعال غنچه های هلال احمر شهرستان یزد می باشند برگزار گردید .