زمان : 10 Azar 1394 - 12:23
شناسه : 114930
بازدید : 18920
شعبه بانك قرض الحسنه مهر ايران در آينده نزديك در شهرستان خاتم داير مي شود شعبه بانك قرض الحسنه مهر ايران در آينده نزديك در شهرستان خاتم داير مي شود
پایگاه خبری یزدفردا "نعمتي سرپرست امور شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان يزد كه در نشستي با فرماندار خاتم سخن مي گفت با اشاره به خدمات متنوع اين بانك قرض الحسنه دولتي، تصريح كرد با توجه به درخواست و پيگيري هاي فرمانداري خاتم، به زودي شعبه اين بانك را در شهرستان داير مي كنيم.
به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " محمد زاده رحماني فرماندار خاتم نيز در اين نشست با اشاره به رونق اقتصادي كه در شهرستان خاتم ايجاد شده يادآور شد به زودي اين شهرستان ضمن اين كه به رتبه اول توليد پسته كشور مي رسد در بخش هاي صنعت و گردشگري هم حرف براي گفتن خواهد داشت و با تكميل بزرگراه هاي در حال احداث، به چهار راه مهم مواصلاتي در جنوب استان يزد تبديل خواهد داشت.
زاده رحماني در ادامه به افزايش منابع بانك ها و موسسات مالي و اعتباري در شهرستان اشاره و گفت به دنبال تنوع موسسات پولي در بخش هاي مركزي و مروست هستيم.
گفتني است اين نشست در محل فرمانداري خاتم برگزار شد و مقرر گرديد طرفين مقدمات احداث شعبه بانك قرض الحسنه مهر ايران را در شهرستان فراهم كنند.