احداث بلوار معروف به" جاده گازی" که هم اینک حد فاصل شهرک پردیس (شن و ماسه شفیعی) تا شهرک رزمندگان آن در حال احداث آست در کل طرح خوب و جامع و در جهت رفاه حال مردم و تعادل در ترافیک شهری آست‌؛ اما اجرای بد آن در روبروی شهرک رزمندگان (تعویض پلاک) مسائل و مشکلات عدیده ای را برای مردم ساکن در این شهرک به وجود آورده و در واقع موجب گله مندی و نارضایتی آنها را فراهم کرده است

 

.

مردم نگران و ناراحتند که چرا این بلوار سراسری در قسمت های دیگر به طور مثال میدان و بلوار طراوت و یا شهرک پردیس تا ورودی شهرک رزمندگان خوب و بدون حاشیه اجرا شده؛ اما وقتی به شهرک رزمندگان می رسد مسیر منحرف و شهرک را در حاشیه بلوار قرار می دهد و در اینجا دریا می خشکد.
مردم شهرک رزمندگان می گویند: سالها به دلیل دوطرفه بودن خیابان روبروی تعویض. پلاک با مشکلاتی عدیده ای مواجه بوده ایم و در حالیکه می رفت احداث بلوار، ما را از این مشکلات رهایی دهد اجرای بد طرح در روبروی تعویض پلاک ما را شوکه و مصیبت هایی را که سالها دیده بودیم دو چندان کرد.
مردم این شهرک با امضای طوماری؛ خواستار توقف فوری طرح و اصلاح آن هستند.
اگر جه مسوولان شهرداری اجرای طرح روبرو تعویض پلاک را کار کارشناسی طولانی و در پی تصمیمات جلسات مختلف می دانند؛ اما باید قبول کنند که طرح مناسبی نیست و گلایه و نارضایتی شدید مردم را به دنبال دارد..
انها که داعیه خدمت و خدمت رسانی به مردم را دارند باید بپذیرند که اجرای طرح در رو بروی تعویض نه تنها طرح بزرگ آنها را زیر سوال می برد و آیندگان قضاوت های خوبی از آن نخواهند داشت؛ بلکه تبعات اجتماعی و مردمی و ذهنیت بد مردم نیز به همراه دارد.
آنچه مهم است و باید ملاک عمل دست اندکاران امر قرار گیرد جلب رضایتمند مردم است و مسوولان نباید اینگونه تفسیر کنند که مردم اشتباه می کنند و حرفشان اشتباه است و ما درست فکر می کنیم و طرح ما ساعت ها کارشناسی شده و جلسات متعددی داشته آست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا