یزدفردا: ترکی از استقبال خوب رسانه های استان یزد از جشنواره عیدانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: محمد حسین ترکی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری جشنواره عیدانه رسانه گفت: همزمان با ایام نوروز 1402 و اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، جشنواره عیدانه رسانه نیز برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره با محورهای گفت و گو، خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری برنامه ریزی شده است که رسانه ها می توانند با پوشش برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: هدف از اجرای این جشنواره پوشش هرچه بهتر و با کیفیت برنامه های سازمان و همچنین اطلاع رسانی صحیح و به موقع جهت حضور مردم در برنامه های نوروزی در سطح شهر است.

ترکی بیان کرد: ثبت و ماندگاری این اقدامات در رسانه های استانی و کشوری از جمله اهداف دیگر ما است که با حضور و شرکت رسانه ها در این جشنواره به خوبی می توانیم در امر ماندگاری این فعالیت ها گام برداریم.

وی گفت: خوشبختانه شاهد حضور و مشارکت بالای رسانه های استانی و کشوری در این جشنواره بوده ایم و شاهد تهیه گزارش های کیفی و همچنین تهیه اخبار و گزارش های تصویری از برنامه ها در سطح شهر یزد بوده ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ایام ماه مبارک رمضان، این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد که رسانه ها می توانند با تولید آثار خود و ارسال لینک اخبار به روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: تهیه گزارش از برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سطح شهر، معرفی بافت تاریخی و اماکن مذهبی و گردشگری شهر یزد، معرفی آداب و رسوم مردم یزد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله موضوعاتی است که رسانه ها می توانند با تهیه اخبار و گزارش های تولیدی در این جشنواره شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا