یزدفردا: همزمان با ایام نوروز، ویژه برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در مناطق مختلف شهری از جمله پارک ها، بافت تاریخی و اماکن تاریخی شهر یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: این برنامه ها که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است به عنوان یکی از محوری ترین برنامه های سازمان در جهت معرفی فرهنگ یزد نیز بوده است.

بافت تاریخی یزد از جمله مسجد جامع، مسجد چهل محراب، مدرسه ضیائیه ، باغ دولت آباد، پارک های مختلف سطح شهر یزد از جمله این اماکنی هستند که از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ میزبان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری هستند.

با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اذان مغرب تا پاسی از شب ادامه دارد که مردم یزد و همچنین گردشگران استقبال ویژه ای از این برنامه ها داشته اند.

همچنین در این راستا مسئولان استانی نیز از در این مدت از برنامه های فرهنگی مختلف بازدید کرده اند که مهران فاطمی استاندار یزد، عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، محیی الدینی شهردار یزد، حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری یزد، زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد، عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از جمله مسئولانی بودند که به صورت رسمی از این برنامه ها بازدید کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا