یزدفردا: در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد در خانه با نتیجه سه بر دو مقابل حریف اصفهانی خود شکست خورد.

به گزارش یزدفردا: در چارچوب هفته هفدهم از سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران شاگردان «محمدرضا تندروان» در شهداب یزد در خانه با نتیجه سه بر دو از گیتی پسند اصفهان شکست خوردند.
زرد پوشان شهداب یزد در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مقابل مقابل نمایندگان اصفهان به پیروزی رسیدند اما در ست دوم در بازی حساس و با امتیاز های نزدیک به هم، با نتیجه ۲۴ بر ۲۶ تن به شکست دادند.
والیبالیست های شهداب یزد در ست سوم این دیدار با نتیجه مشابه ست اول یعنی ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما شیرازه تیم شهداب در ست چهارم از پاشیده شد تا با اختلاف ۹ امتیاز یعنی ۱۶ بر ۲۵، این ست را به میمهان اصفهانی خود واگذار کنند.
 با احتساب این نتیجه سرنوشت این بازی به ست پنجم کشیده شد و در ست پنجم نیز شاگردان تندروان در شهداب یزد مقابل دیدگان تماشاگران خود، با عملکردی ضعیف و به دور از انتظار همانند ست چهارم و با اختلاف هفت امتیازی یعنی ۸ بر ۱۵ تن به شکست دادند تا با کسب این نتیجه نوار پیروزی های پیاپی شهداب یزد در مقابل گیتی پسند اصفهان پاره شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا