مهندس رضا باقری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه نوآوری درخشان در جریان فعالیت های عناصر زیست بوم فعال مستقر در کارخانه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کارخانه نوآوری درخشان؛

رضا باقری معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه نوآوری درخشان از جمله فضای کار اشتراکی، محل برگزاری رویداد و شتابدهنده های حاضر در کارخانه با فعالیت های منطقه ویژه علم و فناوری آشنا شدند.

رضا باقری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در کارخانه نوآوری درخشان یزد، بهترین نوع سرمایه گذاری را سرمایه گذاری در حوزه های علمی، فناوری و دانش بنیان، دانست. و ابراز امیدواری کرد با برطرف کردن موانع بر سر راه فعالین این حوزه به خصوص شتابدهنده ها بتوانیم به تحقق اقتصاد دانش بنیان کمک کنیم.

 محمدشهاب ارکان مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری با برشمردن ظرفیت های خوب و زیرساخت های قدرتمند موجود، روند مرمت کاری و عمرانی انجام شده در کارخانه را تشریح و عملیات شبکه سازی و تسهیل گری، دستیابی به فناوری های به روز، مدیریت فرهنگی و محتوایی و التزام به تحقیق و توسعه را از مهمترین فعالیت های کارخانه نوآوری درخشان دانست.

در ادامه نیز مدیران مجموعه فینیک، شتابدهنده اینومکث، شتابدهنده صلحی نو، شتابدهنده پیشگامان و شتابدهنده آسا عناصر زیست بوم فعال در کارخانه نوآوری درخشان ضمن شرح خدمات و فعالیت ها، مشکلات و دغدغه های خود را با معاون وزیر ارتباطات در جریان گذاشتند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا