سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در اولین نشست هم اندیشی با اعضای کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان: برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر باید با حضور و مشارکت کارگران و کارفرمایان برگزار شده و شاهد فضایی بانشاط و شاداب در بین جامعه کار و تولید استان باشیم.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا فلاحتی سرپرست این اداره کل بر اجرای برنامه‌های جدید و بدیع در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی میان اعضای کمیته کارگری و کارفرمایی و استفاده از همه ظرفیت‌های آن برای گرامیداشت چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها عظیم انقلاب، ضروری است.

فلاحتی افزود: برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر باید با حضور و مشارکت کارگران و کارفرمایان برگزار شده و شاهد فضایی بانشاط و شاداب در بین جامعه کار و تولید استان باشیم.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته استان در پایان خواستار همکاری و مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی به منظور تهیه بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه به کارگران و همشهریان نیازمند شد و افزود: شیوه نامه ای توسط این کمیته به منظور اجرای برنامه های مناسبتی این ایام تدوین و جهت اجرا به واحدهای تولیدی استان ارسال می گردد.
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارگران استان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دستگاه های شورای هماهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدای کارگری استان، افتتاح چندین پروژه در زمینه مشاغل خانگی و روستایی و... از جمله برنامه های استان یزد در ایام ا... دهه فجر است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا