دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: اخلاق را حتما سر منشأ کار خود قرار بدهیم جامعه امروز ما از بی‌اخلاقی رنج می‌برد اگر اخلاق نباشد دانش خطرناک می‌شود.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا حدادزاده در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان یزد ضمن تبریک روز دانشجو به همه فعالان در عرصه علم و دانش اظهار داشت: امید که اقدامات مسئولان در این فرصت کم سبب شده باشد امید و انگیزه شما جوانان برای پیشرفت کشور بیشتر شود.

وی تصریح کرد: آنچه گم شده امروز در جمع دانشجویان است امید و انگیزه بیشتر برای آینده کشور است بنابراین به خاطر آینده کشور با امید بیشتر با کمک همه مسئولان مشکلات را حل کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز یزد گفت: اینکه جریان دانشجویی باید نسبت خود را با حاکمیت مشخص کند آیا نسبت جریان دانشجویی فقط نسبت نقد است یا نسبت حمایت هم هست.

حدادزاده بیان کرد: درست است که گله‌مند هستید و گله‌مند هستیم و امام روزی فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید اما امروز با جنگ شناختی که علیه ما به راه انداختند در فضای مجازی بر سر همه فریاد می‌کشیم به جزء آن جایی که باید فریاد کشید.

وی بیان کرد: امروز اگر دولت‌مردان می‌جنگند برای رفع مشکلات اقتصادی، بانی و باعث اصلی این مشکلات کیست؟ ناکارآمدی‌ها به جای خود، سوءاستفاده‌ها هم به جای خود اما غفلت نکنید.

دادستان یزد عنوان کرد: دانشجویان همیشه نقد دارند اما باید خودشان و جامعه را هم آگاه کنند، ما امروز اسیر مشکلاتی هستیم که بانی و باعث آن اشخاص دیگری هستند.

حدادزاده خاطرنشان کرد: اخلاق را حتما سر منشأ کار خود قرار بدهیم جامعه امروز ما از بی‌اخلاقی رنج می‌برد اگر اخلاق نباشد دانش خطرناک می‌شود.

وی گفت: جنایت اخیر جوان دانشجویی که پدر، مادر و برادر خود را کشت، در مصاحبه دیروزش این چنین گفته بود که از هفت سالگی کتاب می‌خوانده است و کتاب‌هایی را خوانده و فیلم‌هایی دیده که هیچ کدام از شما دانشجو‌ها نخوانده و ندیده‌اید بنابراین دانش به تنهایی می‌تواند گاهی خطرناک هم بشود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا