رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در طی سفر به استان یزد در جمع مسئولان و مدیران مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: تا پایان سال 1400 پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات ایران ساماندهی می شود.

به گزارش یزدفردا: دکتر محمودزاده در ادامه ضمن ضروری خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش مدیران مناطق مخابراتی کشور به جهت پیگیری پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته تقدیر و تشکر کرد و از سایر مدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند و قطعا با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده روند وصول مطالبات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی از حضور در استان یزد و در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد ابراز خرسندی کرد و افزود: تلاش و سختکوشی مردم استان یزد زبانزد مردم کشور است و نتایج آن نیز  به خوبی در مجموعه مخابرات منطقه آشکار است.

همچنین در این دیدار، مهندس لطفعلی معاون پشتیبانی و زنجیره تامین، مهندس خلیلی معاون شبکه، مهندس بید خام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز دکتر محمود زاده را همراهی میکردند که با حضور در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست پاسخ دادند.

زارع مدیر مخابرات منطقه یزد  نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک گرامی داشت هفته بسیج، حاضران را در جریان آخرین وضعیت شاخصهای مخابرات منطقه یزد قرار داد.

پیش از این نشست دکتر محمود زاده و هیئت همراه به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی از سالنهای داخلی کارخانه کابل شهید قند ی یزد بازدید و در نشستی  در جمع مسئولان شهید قندی حضور پیدا کردند.

در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص حمایت از صنایع داخلی اظهار داشت: تقویت صنایع داخلی در گرو تولید بیشتر و استفاده از این تولیدات در بازار داخلی و صادرات آن می باشد و یکی از آفات رشد تولیدات داخلی ورود غیر متعارف و عرضه کالاهای مشابه خارجی است و خوشبختانه مخابرات نیز در شرایط فعلی جامعه تا حد ممکن وابستگی خود را از صنایع خارجی کم کرده است.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا