زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

قربون ‌برم‌ خدا را/ یک بوم و دو هوا را
این‌ور بوم تابستون/ آن‌ور بوم زمستون

تصور بفرمایید دکتر ظریف عکسی را با بانو تراس وزیر امور خارجه انگلیس گرفته بود که هر دو پیراهن آبی پوشیده و به قول امروزی‌ها (ست) کرده بودند. چه اتفاقی می‌افتاد؟

خدا بخیر گرداند برادران ارزشی با هدایت کیهان حکم تکفیر سیاسی وی را صادر کرده و از میدان توپخانه مرتب به وی شلیک می‌کردند. مثلا روزنامه فلان تیتر می‌زد: نوکران ملکه همرنگ ارباب شده‌اند یا روزنامه وطن دیروز صفحه اول را سیاه کرده عزای عمومی اعلام می‌کرد می‌نوشت: خبر مرگش…

اوسا حسین هم به استناد اعتراف یک جاسوس و صورتجلسه «فوق‌سرّی» صهیونیست‌ها که همیشه در کشومیز دارد می‌نوشت که دولت روحانی دست نشانده و واداده به کدخداست با این عکس به دشمن پیام داده تسلیمیم ولی حالا که عبدالهیان وزیر خارجه محبوب‌شان با خانم تراس وزیر خارجه انگلیس لباسش را «ست» کرده از همان روزنامه‌ها جمله را خواهیم دید: اقتدار به رنگ آبی فیروزه‌ای، روباه پیر مجبور شد همرنگ شود.

راشدی‌پور فیلسوف و نظریه‌پرداز جوان‌شان هم به کمک معادله چندمجهولی و تفسیر زبان رایانه روایت می‌کند: شب، قدیسی بخواب وزیر امور خارجه آمده رنگ پیراهن وزیرخارجه انگلیس را به او گفته. بعد از این هوشیاری و اقتدار عزتمندانه بورس انگلیس و امریکا قرمز شد و کیسینجر اقدام به خودکشی کرد فیلمش هم موجود است.

دکتر عبوسی از دکترین‌های قدیمی در جلسه‌ای خواهد گفت: نیویورک تایمز با چاپ عکسی از من باحیرت هر دوشنبه می‌نویسید: تحقق پیش‌بینی دکترین عبوسی و تسلیم‌ جهان غرب با رنگ آبی!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/eIByz
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا