بنابرگزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد حضرت آیت الله وافی نماینده مردم شریف یزد در مجلس خبرگان رهبری از نمازخانه در حال احداث در مدرسه ام البنین شهر یزد بازدید نمودند.

جواد ذاکر مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این رابطه گفت : باتوجه باینکه مرمت سرویس ها و آبخوری ها و احداث نمازخانه ها یکی از برنامه های این اداره کل در مدارس نیازمند می باشد،  ساخت نمازخانه در مدرسه ام البنین با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۰ درصد در دستور کار است و امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی آن باتمام برسد.

ذاکر افزود باتوجه به هماهنگی انجام گرفته نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری از پروژه بازدید و در جریان روند ساخت و ساز و اعتبار هزینه شده برای ساخت و تکمیل نمازخانه قرار گرفت و گزارشی از احداث نمازخانه ها در مدارس استان نیز به ایشان ارائه گردید.

حضرت آیت الله وافی نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن تقدیر از اداره کل نوسازی مدارس یزد بابت توجه به امر نماز و احداث نمازخانه های با کیفیت برای مدارس تاکید کردند نمازخانه های مدارس باید بهترین فضای مدرسه برای جذب دانش آموزان برای اقامه نماز باشد.

حضرت آیت الله وافی همچنین ضمن بازدید از کلاسهای درس و صحبت با مسئولین مدرسه گوشزد نمودند صرف اعتبارات در مقوله آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است و ضمن تشکر و تقدیر از تلاش معلمین توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان در کنار مقوله آموزش را خواستار شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا