مدیر مخابرات منطقه یزد در بازدید از مرکز تلفن شهید مطهری رضایتمندی مشتریان در امر خدمت رسانی را از اولویت های مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است و امیدواریم بتوانیم به صورت کامل پاسخگوی نیاز های مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی مخابرات منطقه یزد در امر توسعه افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی در راستای نیازهای مردم استان نیز از دیگر اولویت های این مجموعه است، اما  افزایش هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری خطوط تلفن ثابت از قبیل افزایش قیمت کابل و سیم، سرقت کابل و ....، مانع همخوانی درآمد با هزینه شرکت مخابرات ایران شده و مخابرات را در پیشبرد امور دچار مشکلات و چالش کرده است.

در ادامه زارع از قسمت های مختلف مرکز تلفن شهید مطهری بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد این مرکز در امر خدمت رسانی به مشترکان ساکن در محدوده این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است در حال حاضر در مرکز مخابرات شهید مطهری 53 هزار و 605 تلفن ثابت و 13 هزار و 760 پورت اینترنت فعال مشغول به کار می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا