معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبرداد و افزود: از جمله این برنامه ها می‌توان به مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف شهر، برنامه تلویزیونی «قصه عشق»، تجلیل از پیشکسوتان  جهاد و مقاومت، ویژه برنامه نمایشی عاشورایی نوای دل و برنامه های متفاوت دیگر اشاره کرد.  

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: عباس ملازینلی اظهار کرد: ویژه برنامه نمایش عاشورایی «نوای دل» به کارگردانی کاظم کاظمیان به مناسبت اربعین حسینی به مدت  10 شب در کانون رسالت واقع در آزادشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری تربیتی رسالت و گروه هنری پیام برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در این ویژه برنامه روضه نمایشی به صورت متفاوت برگرفته از نوای گرم مداحان اهل بیت محمود کریمی،  زنده یاد حسین سعادتمند، قاسم پرهیزگارو حسین میرشریف با حضور جمعی از هنرآموزان کانون اجرا می شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه به برگزاری یادواره ها و یادمان های مختلف شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید نواب صفوی، یادواره شهدای محله کوچه بیوک، یادمان شهدای پایگاه مقاومت ابوذر و یادواره شهدای کوی امام حسین(ع) در شهرک بهاران با مشارکت سازمان برگزار می شود.

وی از دیگر برنامه ها ی هفته دفاع مقدس به برگزاری برنامه زنده تلویزیونی «قصه عشق» در باغ موزه دفاع مقدس، با حضور مهمانان کشوری و همچنین ویژه برنامه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و نکوداشت مقام شامخ شهدای فرهنگی یزد با مشارکت مجمع فرهنگیان ایثارگر اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و شاهد دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد در مدرسه ایرانشهر برگزار می شود.

ملازینلی با بیان اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد، افزود: این برنامه با ارتباط تصویری با رئیس جمهور در سالن شهید عباسپور برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا