مدیرعامل شرکت گاز استان یزد: کلیه اهداف این شرکت در مباحث مختلف گازرسانی و تأمین سوخت مورد نیاز استان طی سال گذشته محقق شد.

به گزارش یزدفردا، علی اکبر میدانشاهی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، پذیرش ۱۷ هزار و ۱۰۸ مشترک و نصب ۶ هزار و ۹۲۰ علمک در دستور کار قرار داشته که با پذیرش ۱۸ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید و نصب ۷ هزار و ۷۰ علمک، تعداد کل مشترکین در استان یزد به ۴۸۲ هزار و ۷۹ مشترک و تعداد کل علمک نصب شده به ۲۵۴ هزار و ۹۹۵ علمک رسید.

وی افزود: بر این اساس، درصد عملکرد سال ۹۹ نسبت به عملکرد مصوب در بخش اشتراک پذیری، تحقق ۱۰۲ درصدی و در بخش نصب علمک نیز تحقق هدف ۱۰۸ درصدی را نشان می‌دهد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، با اشاره به اتمام گازرسانی به ۲۱ شهر استان و پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری از گاز طبیعی تصریح کرد: در بحث گازرسانی به روستا‌ها در سال گذشته ۱۰۰ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شد که نسبت به هدف تعیین شده، تحقق ۱۰۳ درصدی را نشان داده و موجب بهره مندی ۹۴ درصد جمعیت روستایی از این نعمت خدادی شده است.

 میدانشاهی از گازرسانی به ۵۷۸ واحد صنعتی خبر داد که ۲۶۰ واحد مشمول مصوبه شورای اقتصاد (بند ق) و هدف شرکت گاز بوده که گازرسانی به تمامی ۲۶۰ مورد، عملکرد صدرصدی گاز استان یزد را در این قسمت نشان می‌دهد.

 به گفته وی، نکته حائز اهمیت این‌که با ظرفیت سازی ۲۲۸ هزار و ۸۳۹ مترمکعب بر ساعت برای صنایع، شاهد عملکرد ۱۴۳ درصدی در این بخش بوده ایم و این مهم در حالی بدست آمده که برنامه پیش بینی شده شرکت ۱۶۰ هزار متر مکعب بر ساعت بوده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اظهار داشت: همچنین میزان صرفه جویی سوخت مایع را در سال گذشته ۱۸.۲ میلیون لیتر اعلام کرد که در این بخش نیز شاهد تحقق صد درصدی هدف پیش بینی شده بوده ایم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا