نماینده مردم یزد در مجلس، گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باید به طور کامل و دقیق اجرا شود.

یزدفردامحمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 9 اسفند) قوه مقننه، گفت: در رابطه با قانون راهبردی مقابله با تحریم ها رهبری معظم حمایت کامل را از آن بارها اعلام کردند.

وی در همین راستا افزود: موضوع یک صدایی بسیار مهم است اما باید حول محور اجرای دقیق این قانون باشد و قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها باید به طور کامل اجرا شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اصل بسیار مهمی است که دولت باید یک به یک بندهای این قانون را اجرایی کند، آنچه که مهم است در مقابل دشمنان و بیگانگان و کسانی که با ما مذاکره کردند و توافقات را شکستند این است که ما بایستی برای آن ها شرط بگذاریم و آن ها در جایگاهی نیستند که برای ما پیش شرط تعیین کنند.

جوکار در بخش دیگری از تذکر خود، با اشاره به افزایش قیمت نهاده های دامی، اظهار داشت: کمبود نهاده های دامی بر روی قیمت گوشت، تخم مرغ، لبنیات، شیر اثر گذاشته است و مردم را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.

نماینده مردم یزد در مجلس در بخش پایانی تذکر خود خطاب به آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، گفت: نیروهای خرید خدمات آموزشی حدود 7 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا