تلاش خستگی ناپذیر پرسنل مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو برای نیل به اهداف تولید و فراتر از برنامه های پیش بینی شده همچنان ادامه دارد .

یزدفردا: طی 11 ماه گذشته میزان تولید کنسانتره سنگ آهن در 5 خط تولید این محصول در مجتمع معدنی چادرملو از مرز 10 میلیون و 569 هزارو 306 تن گذشت و رکورد جدیدی در تولید این محصول بدست آمد.

به عبارتی، از ساعت 14 و 20 دقیقه دوم اسفند ماه با شکسته شدن آخرین رکور، در هر دقیقه یک رکورد جدید تولید کنسانتره ثبت می شود . لازم بذکر است این میزان تولید بالاترین رکوردی بود که در طول عمر این مجتمع بدست آمده است.
این موفقیت، با وجود فرسودگی ماشین آلات و دستگاه ها، مشکلات عدیده در تامین قطعات یدکی و مصرفی، همکاری با وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق و به تبع آن کاهش تولید در خطوط و مبارزه با بیماری کرونا بدست آمده است.
همچنین طی این مدت، میزان مصرف آب نیز به نحو چشمگیری در واحدهای فرآوری کنسانتره چادرملو کاهش یافت و به میزان 76/14 درصد کمتر از سال گذشته رسید.
از سوی دیگر برای دومین بار رکورد حمل کنسانتره در بهمن ماه امسال با ثبت عدد 1 میلیون و 135 هزارو 161 تن و بارگیری در 13 هزارو 767 کامیون و 9 هزارو 966 واگن شکسته شد.
اولین رکورد حمل کنسانتره در آذر ماه امسال بدست آمده بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا