مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از تمدید ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونایی به باشگاه های ورزشی تا 15 اسفند ماه خبر داد.

یزدفردا: مسعود شریعتی گفت: در حالی که پیش از این مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت وام کرونا باشگاه های ورزشی تا پایان دی اعلام شده بود، ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت دریافت تسهیلات کرونایی را تا نیمه اسفند ماه تمدید کرد.

وی افزود: متقاضیان،جهت ثبت نام باید در مرحله اول به میز خدمت الکترونیکی در سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه نمایند و کلیه مراحل ثبت نام ، بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی توسط موسس باشگاه صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت : متقاضیان پس از ثبت‌نام و تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تکمیل اطلاعات شغلی خود به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را نهایی کنند.

شریعتی تاکید کرد: باشگاه هایی که پیش از این ثبت نام را انجام داده و تاییده را اخذ نمودند ، در زمان مذکور به سایت کارا مراجعه و مراحل ثبت نام و دریافت تسهیلات را تکمیل نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: پیش از این 262 متقاضی دریافت وام در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان ثبت نام و تشکیل پرونده دادند که از این تعداد 176 نفر برای ثبت نهایی مبلغ و تکمیل پرونده در سامانه "کارا کرونا" تاییدیه گرفته اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا