با حضور مدیرکل هسته گزینش توانیر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و معاونین و مدیران دفاتر مستقل این شرکت، معارفه نماینده جدید هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه ای یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید و مصرف برق در استان، رویکرد شرکت را مدیریت مصرف انرژی دانست و تعامل با صنایع استان، پروژه مدیریت مصرف خانه به خانه و طرح برق امید را از جمله روش‌های در دست اقدام برای آموزش، آگاه سازی و فرهنگسازی مردم جامعه برای مدیریت مصرف برق دانست که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان در حال انجام است.
وی ضمن تشریح گستردگی و حجم شبکه و تاسیسات برق استان افزود: حفظ، نگهداری، ارتقاء وضعیت، تعمیر و بازسازی شبکه‌های موجود از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در شرایط سخت نقدینگی کنونی، برای تامین برق مطمئن و عدم تداخل در این روند همواره مورد توجه قرار گیرد.
اسدی دو محور جامعه و سرمایه انسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، تعامل خوبی با صنایع و مشترکین این شرکت شکل گرفته و با در نظر گرفتن شرایط این صنایع، اقدامات مناسبی در راستای گذر از پیک بار صورت گرفته است.
وی آموزش به جامعه با کمک جامعه شناسان و روانشناسان، با همراهی نخبگان و ائمه جمعه و جماعت را یکی از مهم‌ترین روش‌های اصلاح الگوی مصرف و همراه کردن جامعه در مسیر مدیریت مصرف دانست.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد همچنین با اشاره به محور نیروی انسانی، پویایی یک سازمان را در گرو پویایی کارکنان آن سازمان دانست و تصریح کرد: پویایی کارکنان در صورتی اتفاق خواهد افتاد که خانواده‌های همکاران شرکت، ضمن همراهی و همدلی با آن‌ها، مایه دلگرمی آن‌ها باشند که ارائه خدمات روانشناسی در جهت حفظ، نگهداشت و توانمند سازی نیروی انسانی در حوزه خانواده همکاران به طور جدی در دست برنامه ریزی و اجرا است.
وی همچنین انجام فراخوان عمومی در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را یکی از روش‌هایی دانست که ضمن شفاف سازی در روند انتخاب مدیران، موجب ایجاد پویایی در سازمان خواهد بود.
مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل و مسئولین نمایندگی هسته گزینش شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از گذشته تاکنون، از ارتباط و تعامل مناسب این نمایندگی با هسته مرکزی گزینش شرکت توانیر قدردانی کرد.
مجتبی قربانی هسته گزینش شرکت توانیر را از نهاد‌هایی دانست که بر اساس قوانین، ضوابط و بر اساس موارد تصریح شده در این قانون به انجام وظیفه می‌پردازند.
وی هدف اصلی هسته گزینش شرکت توانیر را «اصلاح، آری حذف، نه» دانست و افزود: اصلی‌ترین وظیفه گزینش، بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی بوده که در نهایت به سلامت اداری یک سازمان منجر خواهد شد.گزینش بر اساس ضوابط عمومی و ضوابط انتخاب اصلح صورت می‌گیرد که با توجه به شروع به‌کار و یا در انتصاب ها باید مد نظر قرار گیرد.
محمدحسین عبداللهی نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را با ارزش‌ترین سرمایه و شریک راهبردی این شرکت دانست که موفقیت این کارکنان باعث موفقیت و سربلندی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز خواهد بود.
وی انجام گزینش در یک سازمان بر اساس معیار‌های مورد نیاز آن سازمان را عاملی بر افزایش کارآمدی کارکنان و بهبود عملکرد آن مجموعه دانست.
این مقام مسئول در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای مجموعه کارکنان شاغل در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، شامل نیروهای استخدامی، حجمی، قرارداد مستقیم و شرکتی و نیرو های امریه مراحل تشکیل پرونده، تحقیق و مصاحبه و برخی استعلام ها انجام و جهت اخذ نتیجه نهایی به هسته گزینش توانیر اعلام می‌شود.


  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا