شورای تبیین مواضع دانشجویی استان یزد اعلام کرد:

ترور شهید فخری‌زاده حاصل سیاست‌های نرم است

  پرینت
شناسه خبر : 162025 | تاریخ انتشار : 08 Azar 1399 - 17:36 | 3153 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
شورای تبیین مواضع دانشجویی استان یزد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور شهید فخری‌زاده، حاصل سیاست‌های نرم است و از مجلس و قوه قضاییه می‌خواهیم در این زمینه ورود کنند.

یزدفردا: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان و به شهادت رساندن شهید فخری زاده، اعلام کرد: خبر شهادت جانگداز دانشمند عزیزمان، شهید سلیمانی صنعت هسته‌ای ایران، شهید محسن فخری زاده، بار دیگر عصر جمعه ایرانیان را به تاریکی فرو برد. خبر تلخ و دردناک بود؛ تلخی درد زمانی بیشتر شد که فهمیدیم چند سال است که شهید فخری زاده زیر تور اطلاعاتی موساد بوده و آنها علناً ایشان را یکی از سوژه‌های ترور خود دانسته‌اند و دردناکی وقتی دو چندان شد که آقایان مسئول، مواضع منفعلانه می‌گیرند و طرف دعوای خود را مشخص نمی‌کنند.

در این بیانیه آمده است: آقایان مسئول این روا نیست که برای حفظ کیان برجام خود و برهم نخوردن مذاکرات‌تان از اروپایی‌ها دریوزگی موضع  کنید. چرا دشمن به خودش اجازه می‌دهد که بگوید هدف اصلی ما، هسته‌ای ایران است و ایران پاسخی در این زمینه نداده است؟  آیا مردانگی نداریم که در مقابل آنها سینه سپر کنیم و نگذاریم عاملان اصلی این جنایت، آمریکای وحشی و اسرائیل خونخوار به راحتی جان سالم به در ببرند.

این پیام می افزاید: چگونه عمل کردیم که دشمن به خود اجازه می دهد به راحتی شخصیت های نظام را ترور کند و بدون هیچ ابایی در مقابل ایران بایستند؟ در ماجرای ترور شهید سلیمانی خوب عمل نکردیم، این قاعده بین المللی را فراموش کردیم که اگر نزنیم، می‌خوریم و بر خلاف این عمل کردیم که دوران بزن و در رو تمام شده است.

در این پیام همچنین آمده است: آقایان؛ نتیجه سیاست‌های نرم تان چیست؟ اگر به جای سیاست های نرم، سیاست انتقام سخت را در دستور کار قرار می‌دادید به نظرتان اکنون معادلات منطقه و کشور به صورت دیگری نبود؟

 این پیام می‌افزاید: مدت‌هاست نخبگان و جریان دانشجویی کشور پیرامون بازرسی های خارج از عرف آژانس و مسئولان دولتی و مجلس تذکر می‌دهند، اما گوش شنوایی نیست و گمان نکنید با استیضاح وزیر اطلاعات یا با توئیت بازی‌های بی مصرف مسئله حل خواهد شد. خیر برادرها دعوا جای  دیگر است. یکبار دیگر از بیرون، بازی را تماشا کنید. دانشمند هسته‌ای ما ترور شده است، دست آمریکا و اروپا هم به وضوح در ترور دیده می شود. آیا شراکت آژانس و بازرسان شان در این حادثه مشهود نیست؟ خوب حالا وظیفه شما وکلای ملت چیست؟

در این پیام از نمایندگان مجلس خواسته شده: نخست با تصویب طرح خروج از برجام و پروتکل الحاقی بازی باند نیویورکی ها را به هم بزنید. دوم اینکه طرح لغو تمام همکاری ها با آژانس و اخراج سریع بازرسان آژانس را به تصویب برسانید. سوم اینکه طرحی را مبنی بر عدم انجام مذاکره مجدد به تصویب رسانید و همچنین دولت را ملزم به اعلام موضع سخت نمایید.

شورای تبیین مواضع دانشجویی استان یزد همچنین از قوه قضائیه خواسته تا عاملآن و افشاگران اطلاعات دانشمند هسته‌ای را هر چه سریع‌تر شناسایی و مجازات کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد
نوای ملکوت در مسجد جامع یزد طنین انداز شد
پیگیری جدی اجرای «طرح بورسیه صنعتی» در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد/ تربیت نیروی ماهر، پشتوانه ای مردمی برای تحقق شعار سال است
اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست