شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره خشدلانه 2 گفت: رویکرد فرهنگی شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با نگاه به برنامه های ستاد آموزش شهروندی در همه حوزه ها است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد؛ جمال الدین عزیزی با اشاره به اینکه معمولا جشنواره های فرهنگی با نگاه ایجاد فضایی متفاوت در ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان برگزار می شود، اظهار کرد: محور غالب همه فعالیت های فرهنگی شهر یزد بر پایه آموزش های شهروندی بنا شده و این رویه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره خشدلانه2 که با محوریت طنز و استندآپ کمدی است برای دومین سال متوالی برگزار می شود، تاکید کرد: استقبال جوانان و نوجوان از اولین دوره جشنواره باعث شده تا سازمان فرهنگی اجتماعی وزشی شهرداری برای دومین سال متوالی این برنامه در دستور کار خودقرار دهد به طوری که از حمایت مجموعه شهرداری و شورای شهر نیز برخوردار است.
شهردار شهر میراث جهانی تصریح کرد: ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه همزمان با شرایط شیوع کرونا که روزهای سیاهی را برای مردم رقم زده ابتکاری است تا شهروندان تا حدودی از این فضای سخت دور شوند.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره ها به صورت مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد محتوا در شبکه های اجتماعی و محور شدن محتواهای سالم رویکرد دیگری است که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی آن را دنبال کرده و تا حد زیادی نیز موفق بوده است.
عزیزی با اشاره به اینکه ممکن است انتقاداتی به شکل برگزاری جشنواره ها به صورت مجازی مطرح شود، گفت: فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی ادامه دارد و همه آنها مسیر خود را در زمان شیوع کرونا پیدا کرده اند تا توقفی در کارها صورت نگیرد، از این رو شکل برگزاری جشنواره های آنلاین نیز مدل موفقی است که در یزد و سایر کلانشهر های ایران رایج شده است.
شهردار شهر تاریخی یزد با بیان اینکه جشنواره خشدلانه2 با رویکرد های متفاوتی به نسبت سال قبل برگزار می شود، افزود: با توجه به برگزاری اختتامیه کنگره 4 هزار شهید استان در اسفند ماه سال جاری بخش ویژه ای برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که متعلق به کارهای فاخر طنز در حوزه دفاع مقدس است که امیدواریم با رسیدن آثاری درخورد و شایسته به دبیرخانه ادای دینی به بزگواران این حوزه داشته باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا