رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی تلاش کند تا مطالبه مردم برخی مناطق یزد از جمله شاهدیه برای استقرار نیروی انتظامی محقق شود.

یزدفردا: محمدصالح جوکار، صبح امروز در دیدار با فرماندهی و کادر نیروی انتظامی استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با گرامیداشت این هفته، امنیت را یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند دانست و اظهار داشت: دشمن تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت اجتماعی ما دارد و در این مسیر از تمام امکانات خود بهره می‌گیرد.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی که امنیت کشور و استان یزد را به بهترین شکل ممکن تأمین کرده عنوان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی بالاترین امنیت را در بین کشورهای مختلف دارد و بخش مهمی از این مهم را مرهون فعالیت‌های نیروی انتظامی هستیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با نهایت اقتدار در برابر کسانی که می‌خواهند نظم و آرامش کشور را به هم بزنند ایستاده و اجازه هیچ حرکتی در راستای برهم زدن امنیت جامعه را به هیچکس نمی‌دهد.

جوکار ادامه داد: نیروی انتظامی باید در بالاترین جایگاه در جامعه باشد و اعتماد مردم به این نهاد هم روز به روز افزایش پیدا کند کما اینکه در طول سال‌های قبل این اتفاق رخ داده و در طول سال‌های گذشته مردم اعتماد بسیار خوبی به این نهاد پیدا کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان یزد موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده افزود: نیروی انتظامی یزد باید برای تمام استان‌های کشور یک الگوی کامل به حساب بیاید و در حال حاضر هم به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشته این اتفاق رخ داده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بررسی مشکلات محلات یزد در شهر شاهدیه و منطقه حسن آباد یزد گفت: در این دو منطقه در حوزه امنیت و استقرار نیروی انتظامی مردم انتظارات به حقی دارند که باید برطرف شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست شاهدیه مقرر شد که نیروی انتظامی به صورت ثابت تا سه ماه آینده در این شهر مستقر شود و درخواست داریم که پیگیری لازم برای تحقق این مصوبه با جدیت انجام شود

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا