عباسعلی میرحسینی گفت: پیشنهاد برگزاری رقابت های متمرکز در دور رفت را به فدراسیون داده ایم.

یزدفردا: مدیرعامل باشگاه والیبال شهداب یزد درباره نحوه ارسال بسته پیشنهادی خود به فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه دستگاه فکس فدراسیون با مشکل مواجه بود و ما در نهایت از طریق واتساپ موفق شدیم برنامه خود را ارسال کنیم.

عباسعلی میرحسینی درباره پیشنهادات فدراسیون والیبال برای نحوه برگزاری رقابت‌ها گفت: فدراسیون والیبال ۳ پیشنهاد را مطرح کرده است که باید یکی را بپذیریم. باشگاه ما با پیشنهاد سوم موافق است به شرطی که نتایج دور رفت محاسبه شود و تیم‌ها در دو گروه به صورت متوسط تقسیم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون و باشگاه‌ها دغدغه سلامت بازیکنان و جامعه را در اولویت خود قرار داده‌اند باید شیوه‌ای را در نظر بگیریم که خطرات کاهش یابد.

میرحسینی ادامه داد: همانطور که می‌دانید در نیم فصل نخست ۶۰ درصد تیم‌ها دچار ویروس کرونا شده‌اند. به همین دلیل پیشنهاد ما به فدراسیون این است که ۷ هفته باقیمانده از دور رفت را نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار کنند و دور برگشت را نیز در یک گروه به صورت متمرکز باز هم به میزبانی تهران به پایان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله پلی آف را نیز به میزبانی شهر بیطرف مثل ارومیه یا اردبیل برگزار کند. ان شاالله که فدراسیون با تصمیمات درست و استفاده از خرد جمعی باشگاه‌ها به جمع بندی مناسبی برسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا